Service

ADRESA UNITATILOR DE SERVICE

S.C. ABN SYSTEMS INTERNATIONAL SRL, Bucuresti, str. Marinarilor, nr. 29, sector 1, Telefon :021-233.09.95;  021-233.09.96; 021-233.09.97. Fax: 0212330999 

1. Termenul de garantie acordat este de 24 de luni de la data cumpararii produsului, avand durata medie de  utilizare de 2 ani. Garantia fiind asigurata de unitatea de service a SC ABN SYSTEMS INTERNATIONAL SRL din  Bucuresti, Telefon : 021-233.09.95 / 021-233.09.96 / 021-233.09.97 / Fax : 021-233.09.99.

2. Drepturile consumatorilor sunt in conformitate cu prevederile Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata, astfel cum a fost modificata si completata  si OG 21/1992, privind protectia consumatorilor, republicata astfel cum a fost modificata si completata, valabile la data cumpararii. Drepturile prevazute prin lege consumatorului nu sunt afectate de garantia oferita.

3. Fara a aduce atingere obligatiilor sale legale, vanzatorul garanteaza ca in cazul lipsei conformitatii produsului cu contractul de vanzare-cumparare, consumatorului i se va aduce produsul in conformitate cu contractul de vanzare cumparare prin reparatie, intretinere sau inlocuire. Orice reparare, inlocuire sau intretinere a produsului cauzata de lipsa de conformitate a acestui cu contractul de vanzare cumparare va fi facuta in cadrul unei perioade rezonable de timp, stabilite in scris intre consumator si vanzator prin aceasta garantie, care nu va putea depasi un termen de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a acelui produs si a prezentat si predat efectiv acel produs.

4. Produsul livrat are in componenta subansamble electronice si mecanice care necesita respecarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, punere in functiune, conectare, exploatare, intretinere si reparatii prevazute in manualul de utilizare

5. La solicitarea acordarii garantiei la un produs comercializat de noi este necesar sa prezentati produsul insotit de:

                       - documente probatorii din care sa rezulte calitatea de consumator a proprietarului (factura fiscala, bon fiscal, etc. )

                       - prezentul certificat de garantie avand toate rubricile completate

                       - ambalajul original si toate accesoriile cu care s-a livrat produsul

Lipsa unuia dintre cele cerute la punctul 5. poate duce la anularea obligatiei noastre de a asigura garantia.

6. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea transportului si manoperei de investigare a produsului reclamat de a fi defect.

7. Garantia este valabila numai pe teritoriul Romaniei cu exceptia cazurilor in care exista clauze contractuale specifice

8. Consumatorul are obligatia respectarii instructiunilor prevazute in documentatia care insoteste produsele.

 

Pierderea garantiei

Garantia se pierde la indeplinirea oricarei conditii de mai jos:

1. Produsele nu au etichetele si sigiliile intacte

2. Nerespectarea de catre consumator a conditiilor de transport, manipulare, pastrare in functiune, instalare, utilizare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul sau in conditii ce contravin standardelor tehnice in Romania;

3. Deteriorarile produselor cauzate de: socuri, vibratii, praf, fum, substante chimice sau toxice, incendii, accidente de orice fel, intemperii, conditii improprii de functionare, conditii de umiditate crescuta, utilizare in zone cu schimbari bruste ale temperaturii, neglijentei in utilizare sau a oricaror altor factori, independent de producator;

4. In cazul in care produsul prezinta urme de contact cu lichid

5. Nerespectarea parametrilor de alimentare specificati in instructiunile de utilizare (tensiune,impamantare,temperatura, mediu ambiant, etc.);

6. Folosirea de baterii, surse de alimentare sau alte accesorii decat cele aprobate de producator;

7. Modificarea sau interventia asupra produsului a persoanelor neutorizate de catre ABN Systems Intarnational;

8. Conectarea cu echipamente ce nu respecta standardele europene obligatorii sau ale caror interfete de conectare nu sunt compatibile cu cele ale echipamentului vandut;

9. Neefectuarea operatiilor de intretinere recomandate de producator;

10. Folosirea echipamentelor in alt scop sau conditii decat cele specificate in documentatiile care le insotesc;

11. Schimbarea starii originale a produsului prin interventii software/hardware (altele decat cele facute/recomandate de Producator sau centrele de service autorizate)

12. Utilizarea echipamentelor in conditii de uzura sau functionare continua peste limitele admise.